سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش شطرنج

به وبلاگ تخصصی شطرنج خوش آمدید سه شنبه 89/2/14 ساعت 8:10 عصر

سلام به وبلاگ
تخصصی شطرنج خوش آمدید.

نام من بهادرقدیم ملالو است.من
قصددارم دراین وبلاگ به کسانی که بازی شطرنج رابلد نیستنندآموزش کامل بدهم.هرکسی
که هم متنی داردومیخواهد دراین وبلاگ بگذار می توانددر     
word       pad   
بنویسدوبعددرقسمت نظرات  
copy    کند.لازم به ذکراست که
من هرهفته یک بار،یک آموزش جدیدبرای شمامیگذارم

لطفامن را ازنظرات
گران بهای خود بهره مند سازید

 


نوشته شده توسط: بهادرقدیم ملالو


خانه
مدیریت
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 

:: کل بازدیدها ::
1728


:: بازدیدهای امروز ::
1


:: بازدیدهای دیروز ::
0



:: درباره من ::

آموزش شطرنج

مدیر وبلاگ : بهادرقدیم ملالو[4]
نویسندگان وبلاگ :
بهادرقدیم ملالو (@)[1]


:: لینک به وبلاگ ::

آموزش شطرنج


:: پیوندهای روزانه::

درس اول [6]
[آرشیو(1)]



:: لوگوی دوستان من ::



:: خبرنامه ::